Øjebæ
Lars Klintholm
2022-03-24 17:42:22 UTC
Efter den seneste Windows opdatering er der kommet en tekst i nederste
højre hjørne på mine skriveborde:

Windows 11 Home
Vurderingsversion. Build 22581.ni_release.220318-1623

Hvordan får jeg denne tekst væk?
Lars Klintholm
Jørgen Nielsen
2022-03-24 18:25:38 UTC
Post by Lars Klintholm
Efter den seneste Windows opdatering er der kommet en tekst i nederste
Windows 11 Home
Vurderingsversion. Build 22581.ni_release.220318-1623
Det har jeg ikke i hverken Home eller Pro.
Post by Lars Klintholm
Hvordan får jeg denne tekst væk?
Har du checket om licensnøglen er korrekt registreret.
Skriv aktivering i søgefeltet.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Lars Klintholm
2022-03-26 07:13:26 UTC
Jørgen Nielsen skrev torsdag d. 24-03-2022 kl. 19:25:38
Post by Jørgen Nielsen
Har du checket om licensnøglen er korrekt registreret.
Skriv aktivering i søgefeltet.
Alt ser rigtigt ud
Lars Klintholm
Jørgen Nielsen
2022-03-27 11:50:03 UTC
Post by Lars Klintholm
Efter den seneste Windows opdatering er der kommet en tekst i nederste
Windows 11 Home
Vurderingsversion. Build 22581.ni_release.220318-1623
Det ser ud som om din er længere i versionen end min.

Min Home er lige checket for opadatering og Winver giver dette
Microsoft Windows
Version 21H2 (operativsystemets build 22000.556)
Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.
Operativsystemet Windows 11 Home den tilhørende
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bertel Lund Hansen
2022-03-27 12:25:10 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Lars Klintholm
Windows 11 Home
Vurderingsversion. Build 22581.ni_release.220318-1623
Det ser ud som om din er længere i versionen end min.
Et gæt: Er det en betaversion Lars har fået fat i? Jeg tænker på det der
"Vurderingsversion".
Bertel
Jørgen Nielsen
2022-03-27 14:31:11 UTC
Post by Bertel Lund Hansen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Lars Klintholm
[...]
Nogle få klik i opdaterings menuen kan måske være årsagen.

Under opdatering er der noget der hedder "Windows Insider Program"
Prøv nye funktioner, før de frigives, og giv feedback
Vær den første, der installerer nye funktioner og opdateringer til
Windows, hold dig opdateret om nyheder via vores blogindlæg om...
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Lars Klintholm
2022-03-28 09:11:41 UTC
Jørgen Nielsen skrev søndag d. 27-03-2022 kl. 16:31:11
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bertel Lund Hansen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Lars Klintholm
[...]
Jeg har fundet ud af det samme under Windows Update. Jeg tilmeldte mig
Insider for at få Win 11, dengang den udkom. Jeg har nu frameldt mig
igen, men øjebæen fjernes tilsyneladende først ved den næste update.
Tak for hjælpen, Jørgen og Bertel
Lars Klintholm
Jørgen Nielsen
2022-03-28 09:42:37 UTC
Post by Lars Klintholm
Jeg har fundet ud af det samme under Windows Update. Jeg tilmeldte mig
Insider for at få Win 11, dengang den udkom. Jeg har nu frameldt mig igen,
men øjebæen fjernes tilsyneladende først ved den næste update.
Tak for info.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]